60 zł/ 1 zajęcia
200 zł/ miesiąc
Marta Grabowska
697 183 844
- rozwija swój wrodzony potencjał muzyczny
- ćwiczy umiejętność koncentracji, tak ważną w dobie przebodźcowania dzieci kontaktem z telewizją i smartfonem
- łatwiej uczy się potem języków obcych (m.in. poprzez szybsze wychwytywanie melodii języka)
- zacznie szybciej i wyraźniej mówić
- ćwiczy pamięć i rozwija zdolności matematyczne
- ćwiczy koordynację dźwiękowo-ruchowo-oddechową, świetnie przygotowując się do późniejszej nauki gry na instrumencie
- uczy się czysto śpiewać
- ćwiczy zdolności manualne
- wspólnie z rodzicem/opiekunem wartościowo spędza czas, nawiązując z nim bliższą relację
- rozwija się społecznie w kontakcie z innymi dziećmi
Prof. E.E. Gordon był amerykańskim psychologiem muzyki, pedagogiem i muzykiem jazzowym, który przez wiele lat badał w jaki sposób dzieci uczą się muzyki. Nauka odbywa się, tak jak w przypadku języka ojczystego, poprzez osłuchanie. Dlatego podczas zajęć śpiewamy dzieciom utwory w różnych skalach i rytmach, improwizujemy i w ten sposób budujemy, ich późniejszy bogaty słownik muzyczny. Maluchy słuchają melodii w skalach m.in. frygijskiej, eolskiej, lokryckiej, lidyjskiej, miksolidyjskiej oraz rytmiczanek w różnym metrum. Wspólnie powtarzamy motywy. Podczas zajęć dzieci świetnie bawią się w otoczeniu fruwających kolorowych chustek, piórek, woreczków sensorycznych, baniek, chusty Klanzy i innych uwielbianych przez nich akcesorów.