Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

WARSZTATY ROZWOJOWE DLA DZIECI I MŁODZIEŻY: „KSZTAŁTOWANIE ŚCIEŻKI EDUKACYJNEJ I ZAWODOWEJ”

19 maja g. 16:3018:45

| Bezpłatnie

Grupa dzieci 9-12 lat:

Zajęcia będą koncentrować się na rozwoju świadomości zawodowej młodzieży, wspierając ich w wyborze przyszłej ścieżki kariery i edukacji. Celem zajęć jest dostarczenie narzędzi do podejmowania przemyślanych decyzji o wyborze szkoły, kierunku kształcenia i zawodu, opartych na indywidualnych predyspozycjach, zainteresowaniach i wartościach uczniów. Program składa się z dziewięciu godzinnych zajęć, które angażują uczniów w aktywną pracę, dyskusje i zabawy edukacyjne, wspierając ich w odkrywaniu swoich możliwości oraz poznawaniu różnych zawodów i ścieżek edukacyjnych. Program zawiera treści programowe z rozporządzenia MEN w sprawie doradztwa zawodowego.

TEMATY ZAJĘĆ:

– Świat zawodów i rynek pracy – „Czym się zajmuję? – Poznaj zawody”; „Kto to powiedział? – Zawody w praktyce” Uczniowie zapoznają się z różnorodnymi zawodami, dowiadując się, jakie zadania wykonują ich przedstawiciele oraz jakie umiejętności są wymagane w danej profesji. Zajęcia będą miały formę gry, w której uczniowie będą dopasowywać zawody do wykonywanych zadań i określać ich kompetencje. Uczniowie będą rozwiązywać zagadki związane z zawodami, bazując na cytatach i wypowiedziach przedstawicieli różnych profesji. Zajęcia mają na celu pomoc w identyfikowaniu, jakie cechy i kompetencje są charakterystyczne dla osób pracujących w różnych branżach.

– Świat zawodów i rynek pracy – „Wymień 3 zawody, które… – Porównanie zawodów”; „Quiz zawodoznawczy – Branże i zawody w kontekście przedmiotów szkolnych” Uczniowie nauczą się, jak porównywać różne zawody pod kątem wymagań, umiejętności oraz predyspozycji. Będą wyszukiwać podobieństwa i różnice między zawodami, co pomoże im lepiej zrozumieć, w jaki sposób poszczególne zawody mogą pasować do ich zainteresowań i umiejętności.
 Uczniowie wezmą udział w quizie, który pomoże im dowiedzieć się, w jaki sposób wiedza zdobywana na lekcjach przedmiotowych (np. matematyka, język polski, biologia) może być wykorzystywana w różnych zawodach i branżach. Quiz będzie okazją do utrwalenia informacji o tym, jak szerokie zastosowanie mają umiejętności nabyte w szkole.

– Poznanie siebie – „Moje zainteresowania – Jak hobby może stać się zawodem?” Uczniowie dowiedzą się, jak ich pasje i zainteresowania mogą prowadzić do wyboru zawodu. Podczas zajęć wykonają ćwiczenie, które pomoże im połączyć hobby z potencjalnymi ścieżkami kariery, rozważając, jak rozwijać swoje pasje w kontekście edukacyjnym i zawodowym. Rynek edukacyjny i uczenie się przez całe życie – „Zawody przyszłości – jakie profesje będą najważniejsze w nadchodzących latach?” W zajęciach uczniowie zapoznają się z prognozami dotyczącymi zawodów, które zyskają na znaczeniu w przyszłości, szczególnie w obliczu rosnącej automatyzacji, sztucznej inteligencji oraz zmian klimatycznych. Uczniowie będą analizować dane dotyczące zmian na rynku pracy, a także zastanowią się, jak ich obecne zainteresowania i umiejętności mogą wpłynąć na wybór ścieżki zawodowej w kontekście zmieniającego się świata pracy.

– Poznanie siebie – „Kompetencje miękkie – Klucz do sukcesu zawodowego” Uczniowie będą rozwijać kompetencje miękkie, takie jak komunikacja, praca w zespole czy umiejętność rozwiązywania problemów. Zajęcia będą obejmowały ćwiczenia w zakresie efektywnej komunikacji, asertywności oraz budowania pewności siebie, co pomoże uczniom lepiej przygotować się do wyzwań zawodowych. Planowanie własnego rozwoju i podejmowanie decyzji edukacyjno-zawodowych – „Moje wartości a wybór kariery – jak to, co ważne w życiu, wpływa na zawód?” Zajęcia mają na celu pomóc uczniom zrozumieć, jak ich osobiste wartości (np. potrzeba bezpieczeństwa, kreatywność, pomoc innym) mogą wpływać na wybór zawodu. Uczniowie będą analizować, jakie aspekty pracy są dla nich najistotniejsze i jak dopasować wybór kariery do swoich przekonań i wartości życiowych. Zajęcia obejmują również ćwiczenia pomagające określić, które wartości są kluczowe w ich życiu i karierze.

– Poznanie siebie – „Jakie mam predyspozycje zawodowe? – testy i analizy” Zajęcia będą polegały na przeprowadzeniu testów predyspozycji zawodowych oraz analizie wyników, które pomogą uczniom zrozumieć, w jakich dziedzinach mogą osiągać sukcesy. Uczniowie dowiedzą się, jakie są ich naturalne talenty i jak wykorzystać te predyspozycje do planowania przyszłości zawodowej. W zajęciach wykorzystane zostaną również pytania pomocnicze, które umożliwią uczniom samodzielną refleksję nad swoimi możliwościami.

– Poznanie siebie – „Inteligencje wielorakie – jakie mam talenty i jak mogę je wykorzystać?” Zajęcia oparte na teorii inteligencji wielorakiej Howarda Gardnera. Uczniowie będą mieli okazję ocenić swoje talenty w różnych obszarach (inteligencja językowa, logiczno-matematyczna, przestrzenna, interpersonalna, intrapersonalna, muzyczna, kinestetyczna, naturalistyczna). Na podstawie wyników uczniowie dowiedzą się, w jakich dziedzinach mają szczególne predyspozycje i jak te talenty mogą wpłynąć na wybór przyszłej kariery.

– Poznanie siebie – „Jaka/Jaki jestem? – analiza własnej samooceny i pewności siebie” Zajęcia poświęcone będą budowaniu świadomości uczniów na temat ich samooceny i pewności siebie. Dzięki refleksji nad tym, jak postrzegają siebie w różnych sytuacjach (szkoła, praca, życie osobiste), uczniowie będą mieli okazję określić, w jakich obszarach mogą się rozwijać, by w przyszłości czuć się bardziej pewnie i komfortowo w swoim życiu zawodowym.

– Poznanie siebie – „Kim chcę być? – Tworzenie portfolio zawodowego” Zajęcia, podczas których uczniowie będą tworzyć swoje osobiste portfolio zawodowe w formie ulotki. Każdy uczeń zastanowi się nad tym, jakie umiejętności, talenty i cechy posiada, które mogą pomóc mu w przyszłej karierze. Uczniowie będą mieli okazję zebrać swoje osiągnięcia, pasje i zainteresowania w kreatywny sposób, projektując ulotkę, która będzie odzwierciedlała ich predyspozycje zawodowe. Następnie uczniowie zaprezentują swoje portfolio w grupie, dzieląc się swoimi pomysłami na przyszłość oraz ucząc się, jak prezentować siebie w kontekście zawodowym. To ćwiczenie pomoże im lepiej zrozumieć, jakie zawody mogą ich interesować oraz w jaki sposób mogą rozwijać swoje mocne strony.

– Gry i zabawy integracyjne – „Razem możemy więcej – budowanie współpracy i zaufania” Zajęcia, podczas których uczniowie będą uczestniczyć w grach i zabawach integracyjnych mających na celu budowanie współpracy, zaufania i umiejętności pracy w grupie. Poprzez różnorodne zadania, takie jak „budowanie mostu z papieru” czy „przejście przez sieć pajęczą”, uczniowie będą musieli współdziałać, komunikować się i wykorzystywać swoje mocne strony, aby osiągnąć wspólny cel. Zajęcia te pomogą dzieciom lepiej poznać siebie i innych, rozwijać umiejętności interpersonalne oraz radzić sobie w sytuacjach wymagających współpracy. Wspólne rozwiązywanie problemów w grupie pozwoli uczniom zbudować poczucie więzi, wzmocnić zaufanie do siebie nawzajem i nauczyć się, jak ważna jest współpraca w codziennym życiu.

– „Współpraca w działaniu – wyzwania zespołowe” Celem zajęć warsztatowych jest rozwijanie umiejętności współpracy w grupie poprzez wykonywanie różnych zadań zespołowych, w tym popularnego wyzwania Marshmallow Challenge. Uczniowie będą pracować w małych grupach, starając się zbudować jak najwyższą wieżę z makaronu, taśmy, nici i marshmallow. Podczas zadania będą musieli efektywnie komunikować się, rozdzielać role oraz wspólnie rozwiązywać problemy. Zajęcia będą obejmować także inne ćwiczenia integracyjne, które pozwolą uczniom ćwiczyć umiejętności takie jak: planowanie, delegowanie zadań, kreatywność oraz rozwiązywanie konfliktów. Uczestnicy nauczą się, jak wykorzystać potencjał grupy, budować relacje oparte na zaufaniu i szacunku oraz skutecznie zarządzać czasem i zasobami w zespole.

– „Wspólnie po sukces – wyzwania zespołowe” Podczas tych warsztatów uczniowie będą pracować w grupach nad wykonaniem kreatywnych zadań, w tym popularnego wyzwania Lądowanie dla jajka, w którym celem jest stworzenie konstrukcji ochronnej, która umożliwi bezpieczne „lądowanie” jajka po upuszczeniu z określonej wysokości. Zadanie to wymaga współpracy, komunikacji, dzielenia się pomysłami oraz testowania różnych rozwiązań. Uczniowie będą musieli efektywnie współpracować, rozdzielić zadania, planować strategię oraz wykorzystywać dostępne zasoby w sposób optymalny. W trakcie zajęć uczniowie wezmą także udział w innych ćwiczeniach rozwijających umiejętności takie jak: kreatywność, rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji w grupie, negocjacje oraz radzenie sobie z porażkami i sukcesami zespołowymi. Będą mieli okazję rozwijać swoje zdolności w zakresie pracy zespołowej, wzmacniając zdolność do konstruktywnej komunikacji oraz współpracy w celu osiągnięcia wspólnego celu.

 

Grupa młodzieży 13-15 lat:

Doradztwo zawodowe pełni kluczową rolę w kształtowaniu ścieżki edukacyjnej i zawodowej młodych ludzi. W wieku 13–15 lat uczniowie stają przed istotnymi wyborami, które wpłyną na ich przyszłość, dlatego niezwykle ważne jest, aby mieli dostęp do odpowiednich narzędzi i informacji wspierających proces podejmowania decyzji. Projekt został stworzony z myślą o rozwijaniu świadomości edukacyjno-zawodowej uczestników. Jego celem jest pomoc w identyfikacji predyspozycji, zainteresowań oraz mocnych stron, a także zapoznanie uczestników z różnorodnymi ścieżkami edukacyjnymi i zawodowymi. Program składa się z dziewięciu godzinnych zajęć, które łączą elementy teorii, praktyki oraz pracy zespołowej, angażując uczestników w refleksję nad sobą i swoimi możliwościami. Dzięki uczestnictwu w projekcie młodzież nie tylko zdobędzie cenną wiedzę na temat dostępnych opcji edukacyjnych, ale również zyska pewność siebie w planowaniu przyszłości zgodnie z własnymi talentami, wartościami i aspiracjami.

TEMATY ZAJĘĆ:

– “Wybór przyszłości – Twoja ścieżka edukacyjna Podczas zajęć uczniowie dowiedzą się, jakie możliwości kształcenia oferuje system edukacji po ukończeniu szkoły podstawowej. Poznają różne typy szkół ponadpodstawowych, ich specyfikę oraz korzyści płynące z wyboru każdego z nich. Omówione zostaną różnice między szkołami, a także dodatkowe atuty, jakie oferują swoim uczniom, takie jak zajęcia pozalekcyjne, programy stypendialne czy przygotowanie do życia zawodowego. W trakcie spotkania uczniowie będą mieli okazję wziąć udział w quizie Kahoot, który pomoże utrwalić zdobytą wiedzę w ciekawy i angażujący sposób.

– „Świat zawodów – możliwości po technikum i szkołach branżowych” Lekcja ma na celu przybliżenie uczniom różnorodnych ścieżek kariery, jakie można podjąć po ukończeniu technikum lub szkoły branżowej. Uczniowie poznają zawody związane z praktycznymi umiejętnościami, dowiedzą się o ich specyfice, wymaganiach oraz perspektywach zatrudnienia. Zajęcia będą okazją do pracy z informatorami zawodowymi i rozwijania umiejętności wyszukiwania informacji o kierunkach edukacyjno-zawodowych.

– “Rynek edukacyjny i uczenie się przez całe życie – Informacja zawodowa – zawody po kierunkach studiów” Lekcja ma na celu zapoznanie uczniów z szerokimi możliwościami zawodowymi dostępnymi po ukończeniu technikum lub szkoły branżowej. Uczniowie będą mieli okazję poznać zawody, które wiążą się z praktycznymi umiejętnościami, a także dowiedzieć się o ich specyfice, wymaganiach, oraz prognozach zatrudnienia. Zajęcia będą obejmować pracę z informatorami zawodowymi, dzięki czemu uczniowie będą rozwijać umiejętności wyszukiwania i analizy informacji o dostępnych kierunkach edukacyjnych i zawodowych.

– “Czym się interesuję? – Kwestionariusz zainteresowań zawodowych” Podczas zajęć uczniowie będą mieli okazję bliżej przyjrzeć się swoim pasjom, zainteresowaniom oraz aktywnościom, które sprawiają im największą radość. Wspólnie zidentyfikują swoje talenty i mocne strony, analizując sytuacje, w których najlepiej je wykorzystują. Uczniowie dowiedzą się, jak hobby i pasje mogą stać się fundamentem dla przyszłej kariery zawodowej, a także jak rozwijać swoje zainteresowania w sposób, który pozwoli im odnaleźć satysfakcję w życiu zawodowym. Spotkanie wzbogacone będzie o wypełnianie kwestionariusza zainteresowań zawodowych, który pomoże każdemu lepiej zrozumieć swoje potrzeby i preferencje. Dzięki temu uczestnicy zdobędą narzędzia do bardziej świadomego planowania swojej przyszłości edukacyjnej i zawodowej.

– “Kim jestem? Uzdolnienia, zainteresowania i osobowość – odkryj swoje mocne strony” Na tych wyjątkowych zajęciach uczniowie będą mieli okazję zgłębić wiedzę o sobie, poznając swoje uzdolnienia, zainteresowania oraz unikalny typ osobowości. Dzięki teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera odkryją różne formy inteligencji, takie jak lingwistyczna, logiczno-matematyczna, przestrzenna czy interpersonalna, i dowiedzą się, które z nich dominują u nich samych. Kolejnym krokiem będzie wykonanie testu na 16 typów osobowości, który pozwoli każdemu uczestnikowi zrozumieć, jakie cechy wpływają na ich myślenie, działania oraz sposób współpracy z innymi. Podczas zajęć uczniowie będą mieli okazję zastanowić się, jak swoje unikalne talenty i cechy mogą wykorzystać w przyszłej karierze zawodowej i w codziennym życiu. Omówienie wyników testów pomoże w budowaniu poczucia wartości i lepszego rozumienia siebie, dając solidne podstawy do dalszego planowania swojej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

– “Odkryj swoje predyspozycje – temperament i skłonności zawodowe” Podczas tych zajęć uczniowie będą mieli okazję lepiej poznać siebie i swoje predyspozycje edukacyjno-zawodowe, analizując temperament według teorii Hipokratesa-Galena oraz typy skłonności zawodowych na podstawie metody Klimowa. Poprzez test na temperament uczniowie dowiedzą się, czy ich dominującymi cechami są sangwinik, choleryk, melancholik czy flegmatyk, co pozwoli im zrozumieć, jak ich osobowość wpływa na codzienne zachowanie, reakcje oraz preferencje zawodowe. Dodatkowo, dzięki analizie pięciu typów predyspozycji zawodowych („człowiek-człowiek”, „człowiek-technika”, „człowiek-przyroda”, „człowiek-system znaków” i „człowiek-artystyczny obraz”), uczniowie będą mogli dopasować swoje zainteresowania i mocne strony do konkretnych zawodów. Spotkanie to pomoże im nie tylko w refleksji nad własnymi możliwościami, ale także w lepszym zaplanowaniu swojej przyszłej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

– “Jak wybrać szkołę? – podejmowanie decyzji o dalszej drodze edukacyjno-zawodowej” Podczas tych zajęć uczniowie będą mieli okazję zastanowić się nad swoją dalszą drogą edukacyjną i zawodową, analizując swoje predyspozycje oraz wybierając szkoły i kierunki, które najlepiej odpowiadają ich zainteresowaniom. Dzięki ćwiczeniom z zakresu rozpoznawania osobistych mocnych stron oraz preferencji zawodowych uczniowie stworzą listę trzech szkół oraz odpowiadających im kierunków kształcenia. Zajęcia obejmują także pracę z kwestionariuszami, które pomogą im świadomie podjąć decyzję o wyborze szkoły, uwzględniając takie kryteria jak lokalizacja, program nauczania, zajęcia dodatkowe czy możliwości rozwoju. Uczniowie nauczą się też technik podejmowania decyzji, które będą pomocne w dalszym życiu, a także przeprowadzą ćwiczenie polegające na szeregowaniu przedmiotów szkolnych pod kątem ich przydatności do wybranego kierunku edukacyjnego. Spotkanie pomoże uczniom w podjęciu przemyślanej decyzji dotyczącej ich przyszłości edukacyjnej i zawodowej

– “Oferta szkół ponadpodstawowych – kryteria rekrutacji do wybranych szkół” Podczas tych zajęć uczniowie zapoznają się z ofertami szkół ponadpodstawowych i nauczą się, jak analizować kluczowe informacje zawarte w ofertach, takie jak wymagane przedmioty, liczba punktów rekrutacyjnych oraz dostępne kierunki kształcenia. Zajęcia obejmują również ćwiczenia praktyczne, takie jak tworzenie osobistego rankingu szkół i klas oraz analiza wyników matur, co pozwoli uczestnikom lepiej porównać oferty edukacyjne i podjąć decyzję o dalszej drodze edukacyjnej. Uczniowie będą także wykorzystywać różne źródła informacji, takie jak strony internetowe szkół, dni otwarte czy opinie absolwentów, oraz skorzystają z kwestionariuszy, by ocenić swoje postępy w przyswajaniu wiedzy na temat kryteriów rekrutacji.

– Zasady rekrutacji do szkół ponadpodstawowych” Podczas tych zajęć uczniowie zapoznają się z zasadami rekrutacji do szkół ponadpodstawowych, poznając poszczególne etapy procesu oraz kryteria, które są brane pod uwagę przy przyjęciu do szkół. Uczniowie nauczą się identyfikować dostępne opcje edukacyjne po ukończeniu szkoły podstawowej, w tym różne typy szkół i ścieżki kształcenia, takie jak liceum ogólnokształcące, technikum czy szkoła branżowa. Zajęcia obejmują również pracę nad indywidualnym planem rozwoju, który uwzględnia zainteresowania, umiejętności oraz aspiracje uczniów. Uczniowie będą mieli możliwość zastanowienia się nad tym, jakie umiejętności powinni rozwijać, aby sprostać wymaganiom rekrutacyjnym i osiągnąć swoje cele edukacyjne. Ponadto, zajęcia pokażą uczniom, jak technicznie wypełnić wniosek do szkoły ponadpodstawowej, krok po kroku, w tym wskazówki dotyczące poprawnego uzupełniania wymaganych danych. Uczniowie opracują także plan działania, który pomoże im przygotować się do rekrutacji, w tym określą konkretne kroki, jakie muszą podjąć w najbliższym czasie. Zajęcia pomogą im świadomie podjąć decyzję o przyszłej ścieżce edukacyjnej i zawodowej.

– “Autoprezentacja – klucz do sukcesu w życiu osobistym i zawodowym” Podczas tych zajęć uczniowie nauczą się, czym jest autoprezentacja i jak wpływa na życie osobiste oraz zawodowe. Zajęcia obejmują autoanalizę mocnych i słabych stron, opracowanie szkicu autoprezentacji oraz naukę efektywnej komunikacji. Uczniowie przećwiczą autoprezentację i nauczą się przyjmować konstruktywną krytykę. Rozwiną kompetencje miękkie, które będą nieocenione w szkołach ponadpodstawowych, a także opracują plan dalszego rozwoju umiejętności autoprezentacyjnych.

– “Tworzenie profesjonalnego CV” Celem zajęć jest nauka tworzenia profesjonalnego CV, które skutecznie zaprezentuje umiejętności, doświadczenie i predyspozycje zawodowe uczniów. Uczniowie dowiedzą się, jak strukturalnie i merytorycznie zaprezentować swoje osiągnięcia, edukację oraz kompetencje, zwracając uwagę na dopasowanie CV do konkretnego zawodu lub oferty pracy. Zajęcia obejmują analizę różnych przykładów CV, omówienie najczęstszych błędów oraz najlepszych praktyk. Uczniowie będą mieli okazję stworzyć swoje własne dokumenty aplikacyjne, uwzględniając swoje mocne strony i przygotowanie zawodowe.

– „Współpraca w działaniu – wyzwania zespołowe” Celem zajęć warsztatowych jest rozwijanie umiejętności współpracy w grupie poprzez wykonywanie różnych zadań zespołowych, w tym popularnego wyzwania Marshmallow Challenge. Uczniowie będą pracować w małych grupach, starając się zbudować jak najwyższą wieżę z makaronu, taśmy, nici i marshmallow. Podczas zadania będą musieli efektywnie komunikować się, rozdzielać role oraz wspólnie rozwiązywać problemy. Zajęcia będą obejmować także inne ćwiczenia integracyjne, które pozwolą uczniom ćwiczyć umiejętności takie jak: planowanie, delegowanie zadań, kreatywność oraz rozwiązywanie konfliktów. Uczestnicy nauczą się, jak wykorzystać potencjał grupy, budować relacje oparte na zaufaniu i szacunku oraz skutecznie zarządzać czasem i zasobami w zespole.

– „Wspólnie po sukces – wyzwania zespołowe” Podczas tych warsztatów uczniowie będą pracować w grupach nad wykonaniem kreatywnych zadań, w tym popularnego wyzwania Lądowanie dla jajka, w którym celem jest stworzenie konstrukcji ochronnej, która umożliwi bezpieczne „lądowanie” jajka po upuszczeniu z określonej wysokości. Zadanie to wymaga współpracy, komunikacji, dzielenia się pomysłami oraz testowania różnych rozwiązań. Uczniowie będą musieli efektywnie współpracować, rozdzielić zadania, planować strategię oraz wykorzystywać dostępne zasoby w sposób optymalny. W trakcie zajęć uczniowie wezmą także udział w innych ćwiczeniach rozwijających umiejętności takie jak: kreatywność, rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji w grupie, negocjacje oraz radzenie sobie z porażkami i sukcesami zespołowymi. Będą mieli okazję rozwijać swoje zdolności w zakresie pracy zespołowej, wzmacniając zdolność do konstruktywnej komunikacji oraz współpracy w celu osiągnięcia wspólnego celu.

 

Prowadzenie: 

Ewelina Szczechowiak – doradca zawodowy i personalny, szkoleniowiec Specjalizuje się w projektowaniu ścieżek edukacyjno-zawodowych. Pracuje jako doradca zawodowy w kilku szkołach podstawowych na terenie Poznania i powiatu poznańskiego. Prowadzi konsultacje dla młodzieży pomagające im trafnie wybrać dalszą ścieżkę kształcenia, w oparciu o indywidualny plan kariery. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń i warsztatów skierowanych do uczniów, rodziców i nauczycieli. Udziela również wsparcia rekrutacyjnego w postaci konsultacji doradczych, kreowania i korekt dokumentów aplikacyjnych.

 

Organizatorem warsztatów jest Ratajskie Centrum Kultury, a partnerem: Spółdzielnia Mieszkaniowa „Osiedle Młodych” w Poznaniu i Dom Kultury „Orle Gniazdo”. Wydarzenie zostało dofinansowane ze środków budżetowych Miasto Poznań

* Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, konieczne są wcześniejsze zapisy.

Szczegóły

Data:
19 maja
Godzina:
16:30 – 18:45
Koszt:
Bezpłatnie

Organizatorzy

Miasto Poznań
Ratajskie Centrum Kultury
Dom Kultury „Orle Gniazdo”

Miejsce wydarzenia

Dom Kultury „Orle Gniazdo”
os. Lecha 43
Poznań, Wielkopolskie 61-294 Polska
+ Google Map
Telefon:
61 877 78 42