Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, informujemy, że na naszej stronie internetowej w zakładce Aktualności od maja 2023 roku pojawiają się informacje z najważniejszymi, bieżącymi decyzjami i działaniami Zarządu.

Najważniejsze decyzje Zarządu Spółdzielni w okresie od 15 sierpnia do 13 września 2024 roku:

1.       Zarząd Spółdzielni podjął:

a) Uchwałę nr 34/2024 z dnia 22 sierpnia 2024 roku w sprawie zmiany treści Uchwały nr 16/2024 z dnia 4 kwietnia 2024 roku w sprawie powołania Komisji Socjalnej w Spółdzielni.
b) Uchwałę nr 35/2024 z dnia 5 września 2024 roku w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali dla nieruchomości obejmującej budynek 98-109 na os. Lecha.
c) Uchwałę nr 36/2024 z dnia 5 września 2024 roku w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali dla nieruchomości obejmującej budynek 110-119 na os. Lecha.

2.     Zarząd Spółdzielni zatwierdził:

a) Projekt Uchwały nr 37/2024 z dnia 12 września 2024 roku w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali dla nieruchomości usytuowanej na os. Lecha, obejmującej budynek nr 80-89.
b) Projekt Uchwały nr 38/2024 z dnia 12 września 2024 roku w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali dla nieruchomości usytuowanej na os. Lecha, obejmującej budynek nr 90-97.

3.     Zarząd rozpatrzył wnioski:

a) Kierownictwa Osiedli Stare Żegrze i Polan;
b) Kierownictwa Osiedli Armii Krajowej, Bohaterów II Wojny Światowej i Rzeczypospolitej

o zatwierdzenie wybranych w drodze przetargów wykonawców robót – łącznie 3 przetargi. Zarząd zaakceptował wykonawców w zatwierdzonych przetargach zgodnie ze wskazaniami Komisji Przetargowych.

4.     Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek Kierownictwa Osiedla o zatwierdzenie nowych stawek opłaty stałej i zmiennej za co. i c.w.u. dla lokali mieszkalnych i użytkowych w Kierownictwie Osiedla Rusa od 01 października 2024 roku.

5.     Zarząd Spółdzielni podjął decyzję o przyjęciu w poczet członków 28 osób.