Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Osiedle Młodych” w Poznaniu, os. Piastowskie 16, 61-148 Poznań, ogłasza przetarg nieograniczony w oparciu o „Zasady udzielania zamówień współfinansowanych ze środków publicznych Spółdzielni Mieszkaniowej „Osiedle Młodych” w Poznaniu” na wykonanie w roku 2025:
Zadanie nr 1 – wykonanie termomodernizacji ze zmianą kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego os. Stare Żegrze 106-108 w Poznaniu wraz z remontem balkonów i robotami towarzyszącymi
Klasyfikacja robót wg wspólnego słownika zamówień CPV :
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych oraz inne roboty specjalistyczne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45321000-3 Izolacja cieplna
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
Dokumenty do pobrania dla zadania nr 1
Zadanie nr 2 – wykonanie termomodernizacji ze zmianą kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego os. Polan 32-34 w Poznaniu wraz z robotami towarzyszącymi
Klasyfikacja robót wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych oraz inne roboty specjalistyczne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45321000-3 Izolacja cieplna
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
Dokumenty do pobrania dla zadania nr 2
Zadanie nr 3 – wykonanie instalacji fotowoltaicznych z magazynami energii na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych os. Stare Żegrze 106-108 w Poznaniu oraz
os. Polan 32-34 w Poznaniu
Klasyfikacja robót wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
Dokumenty do pobrania dla zadania 3
Zadanie nr 4 – wymiana zaworów podpionowych centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych os. Stare Żegrze 106-108 w Poznaniu oraz
os. Polan 32-34 w Poznaniu
Klasyfikacja robót wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 Roboty izolacyjne
Link o pobrania dokumentów dla zadania 4
Warunki udziału w postępowaniu przetargowym, kryteria oceny ofert, waga procentowa kryteriów oceny ofert oraz opis sposobu przyznawanie punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert, a także wszystkie inne niezbędne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach do niej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz za załącznikami dostępna jest dla zainteresowanych na stronie internetowej Spółdzielni Mieszkaniowej „Osiedle Młodych” w Poznaniu.
Oferta powinna odpowiadać wymogom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium, którego wysokość określona została w specyfikacji zamówienia odrębnie dla każdego zadania najpóźniej do dnia 12.06.2025 roku przelewem na konto Spółdzielni nr 47 1020 4027 0000 1502 0035 4068.
Potwierdzoną przez Bank kopię przelewu należy bezwzględnie dołączyć do materiałów ofertowych.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Osiedle Młodych” w Poznaniu, osiedle Piastowskie 16, pok. 18 (kancelaria) do dnia 13.06.2025 r.
do godz. 1400.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.06.2025 r. o godz. 1515 w siedzibie Zarządu Spółdzielni, osiedle Piastowskie 16, w Klubie Pracownika.
Termin realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1: 31.10.2025 r.
Zadanie nr 2: 31.10.2025 r.
Zadanie nr 3: 31.10.2025 r.
Zadanie nr 4: 30.09.2025 r.
Zamawiający oświadcza, że „Zasady udzielania zamówień współfinansowanych ze środków publicznych Spółdzielni Mieszkaniowej „Osiedle Młodych” w Poznaniu” zawierają zakaz konfliktu interesów.
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z odrębnych przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami są:
- Adrianna Jankowska-Kania
tel. 618-790-411 w. 303, adrianna.jankowska-kania@osiedlemlodych.pl
- Grzegorz Koralewski
tel. 618-790-411 w. 373, grzegorz.koralewski@osiedlemlodych.pl
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.
Pytania i odpowiedzi na zapytania do przetargu dotyczącego termomodernizacji budynków mieszkalnych os. Stare Żegrze 106-108 w Poznaniu oraz os. Polan 32-34 w Poznaniu wraz z robotami towarzyszącymi do realizacji w roku 2025
W związku ze złożonymi pytaniami do przetargu Komisja Przetargowa składa wyjaśnienia:
Zadanie nr 1 – Wykonanie termomodernizacji ze zmianą kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego os. Stare Żegrze 106-108 w Poznaniu wraz z remontem balkonów i robotami towarzyszącymi
Treść zapytania: W związku z ogłoszonym przetargiem nieograniczonym pn. „Zadanie nr 1 – Wykonanie termomodernizacji ze zmianą kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego os. Stare Żegrze 106-108 w Poznaniu wraz z remontem balkonów i robotami towarzyszącymi” oraz warunkiem udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1. lit. d) SIWZ tj. „Zatrudniają w bieżącym roku minimum 10 osób na stanowiskach robotniczych oraz w ciągu trzech ostatnich lat (tj. 2022, 2023, 2024) zatrudniali minimum 10 osób na stanowiskach robotniczych”, zwracam się z prośbą o możliwość zmiany dokumentów potwierdzających poziom zatrudnienia określonych w pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ na druki ZUS IWA. Do składania druku ZUS IWA zobowiązane są podmioty, które w roku ubiegłym zgłosiły co najmniej 10 osób do ubezpieczenia wypadkowego. Liczba osób ubezpieczonych, zgłoszonych do ubezpieczenia wypadkowego, podawanych w ZUS IWA jest obliczana według art. 28 ust. 3 Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych tj. jako „iloraz sumy ubezpieczonych podlegających ubezpieczeniu wypadkowemu w ciągu poszczególnych miesięcy poprzedniego roku kalendarzowego i liczby miesięcy, przez które płatnik składek był w poprzednim roku kalendarzowym zgłoszony w Zakładzie co najmniej 1 dzień”.
Odpowiedź na pytanie: Komisja Przetargowa dopuszcza złożenie druku ZUS IWA.
Zadanie nr 2 – Wykonanie termomodernizacji ze zmianą kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego os. Polan 32-34 w Poznaniu wraz z robotami towarzyszącymi
Treść zapytania: W związku z ogłoszonym przetargiem nieograniczonym pn. „Zadanie nr 2 – Wykonanie termomodernizacji ze zmianą kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego os. Polan 32-34 w Poznaniu wraz z robotami towarzyszącymi” oraz warunkiem udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1. lit. d) SIWZ tj. „Zatrudniają w bieżącym roku minimum 10 osób na stanowiskach robotniczych oraz w ciągu trzech ostatnich lat (tj. 2022, 2023, 2024) zatrudniali minimum 10 osób na stanowiskach robotniczych”, zwracam się z prośbą o możliwość zmiany dokumentów potwierdzających poziom zatrudnienia określonych w pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ na druki ZUS IWA. Do składania druku ZUS IWA zobowiązane są podmioty, które w roku ubiegłym zgłosiły co najmniej 10 osób do ubezpieczenia wypadkowego. Liczba osób ubezpieczonych, zgłoszonych do ubezpieczenia wypadkowego, podawanych w ZUS IWA jest obliczana według art. 28 ust. 3 Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych tj. jako „iloraz sumy ubezpieczonych podlegających ubezpieczeniu wypadkowemu w ciągu poszczególnych miesięcy poprzedniego roku kalendarzowego i liczby miesięcy, przez które płatnik składek był w poprzednim roku kalendarzowym zgłoszony w Zakładzie co najmniej 1 dzień”.
Odpowiedź na pytanie: Komisja Przetargowa dopuszcza złożenie druku ZUS IWA.