We wrześniu kontynuowano roboty związane:

  • z wykonaniem wymiany ocieplenia ścian szczytowych z odmalowaniem na osiedlach os. Rzeczypospolitej 50-56, 79-85 i 86-92 oraz os. Armii Krajowej 1-3 i  4-10
  • wymianą wodomierzy w związku z kończącym się okresem legalizacji na osiedlach Armii Krajowej, Bohaterów II Wojny Światowej i Rzeczypospolitej.

Ponadto:

  • wymieniono nawierzchnię asfaltową chodnika na poz-bruk na os. Armii Krajowej 84-88
  • wymieniono nawierzchnię chodnika na os. Rzeczypospolitej 42,
  • wymieniono siedziska ławek na deski z tworzywa os. Bohaterów II Wojny Światowej 31
  • kontynuowano prace remontowe balkonów. W bieżącym roku wyremontowane zostaną 133 balony, w tym 45 sztuk na os. Armii Krajowej, 20 sztuk na os. Bohaterów II Wojny Światowej oraz 68 sztuk balkonów na os. Rzeczypospolitej.

Prowadzono również prace związane z odmalowywaniem miejsc parkingowych zlokalizowanych na naszych osiedlach, na terenach pozostających w Zarządzie Spółdzielni.

W ramach prac awaryjnych, z uwagi na konieczność usunięcia wycieków częściowo wymieniono poziom c.w.u. na os. Armii Krajowej 31-33 oraz poziom instalacji centralnego ogrzewania na os. Armii Krajowej 102.

Realizując wnioski mieszkańców wykonano nowe “stacje” rowerowe przy budynkach 68 na osiedlu Bohaterów II Wojny Światowej oraz  120-122, 111 oraz 141-142 na Osiedlu Armii Krajowej, a także powiększono stanowisko rowerowe przy budynku nr 56 na Armii Krajowej.

W ramach stałej konserwacji zieleni przeprowadzono koszenie traw. Wraz z inspektorem ds. zieleni dokonano przeglądu drzew. W uzasadnionych przypadkach rozpoczęto procedurę do uzyskania zgody na wycinkę.

Przystąpiono do mycia daszków i elewacji nad wejściami do budynków.

Podstawowym tematem omawianym podczas posiedzenia Rady Osiedli, które odbyło się w dniu 16 września br. były prace komisji przetargowych, których zadaniem było dokonanie wyboru wykonawców robót remontowych wykonywanych w bieżącym roku, w zakresie :

  • rocznej kontroli instalacji gazowej i wentylacji,
  • remontu instalacji deszczowej, wraz z utylizacją wyrobów zawierających azbest
  • remontów balkonów oraz loggii,
  • wymiany wodomierzy,
  • wymiany ocieplenia ścian szczytowych
  • wymiany stolarki okiennej.

Członkowie Rady zapoznali się z przygotowaną przez Kierownictwo Osiedli informacją o złożonych ofertach w ramach poszczególnych zadań oraz dokonanym wyborze.
W sprawach bieżących poruszano głównie sprawy związane z pielęgnacją zieleni i opóźnieniami w wywozie odpadów oraz gabarytów.